Thursday, October 15, 2009

Kerinduan dan Ketinggalan dalam entri

Wow.. lama sungguh tak menulis di entri ini, hinggakan terlupa password segala. Kesuntukan masa dan banayk berurus dengan FB serta mood yang tidak menentu membuatkan aku meninggalkan sebentar untuk entri. dalam masa kurang lebih 5 bulan meninggalkan ruang blog, banyak perkara berlaku.
Yang seronok bila dapat pergi Konvo USM , maka kini sudah ada Master dan lanjutan dari itu sebuah buku mengenainya akan muncul tidak lama lagi. Itu pasti dan rundingan mengenainya telah dilakukan.
Seterusnya, banyak program sumbangan buku telah berjalan dan salah satu dari ibadah aku untuk mereka yang memerlukan. Walaupun penat berkejar serata lokasi, Sabah, Sarawak, Terengganu dan Johor, tapi aku bahagia kerana semuanya berjalan lancar. Mereka dilokasi amat membantu. Terima kasih kepada mereka. Juga terima kasih kepada saudar Uthaya kerana upload banyak maklumat mengenai program. Kalau berkesempatan lawati uthayasb.blogspot.com
Syukur kepada Illahi kerana memberikan aku kesihatan yang memberangsangkan sepanjang menjalankan tugas . Sambutan hari raya 2009 agak suam-suam kuku kerana Along pun tak balik dan pulang ke Pokok Sena dalam keadaan yang tergesa-gesa.
November ini akan ke Jakarta untuk Indonesia Book Fair bersama En. Halim dan beberapa penerbit. Kali ini Lawatan Kerja yang benar- benar Lawatan Kerja.
Sambil-sambil sedang menunggu tawaran melanjutkan pelajaran ke peringkat Phd. Semoga berhasil apa yang diimpikan.
Kepada mereka yang banyak menyokong aku, terima kasih diucapkam terutama suamiku, bonda, anak-anak, En. Halim, Yik, Wee, Ho, Halimah, Soje, Shafni, Ezwan, Hj Mazlan, Uthaya, Ogy, Fadli, Sharif, Adibah , Uthaya dan ramai lagi . Jasamu di kenang

No comments: